Kontakt in zemljevid

Dušan Grimšič: 041 554 688

Kako pridete do nas?

Dostop iz Ljubljane:

Po avtocesti iz Ljubljane do Maribora, zavijete na izvoz Maribor-jug, peljete naravnost do odcepa za Radvanje, tam zavijete levo in do konca ceste, potem desno mimo gradu Betnava, prva levo in potem naravnost (smer Ruše) skozi vasi: Pekre, Limbuš, Laznica, Bistrica, Bezena do mesta Ruše.

V Rušah pojdite na prvem krožišču naravnost skozi mesto Ruše, naravnost mimo pokopališča, vzdolž železniške proge, v drugem krožišču (ki je takoj za podvozom) izberite 3. izvoz, kjer peljete čez most rečice Lobnice, takoj zatem ostro levo v smeri Šumik.

Če prihajate z mariborske strani, se tudi peljite skozi Ruše do konca kraja (glej opis odzgoraj). Enako kot če bi šli iz Ljubljane, na koncu vasi pripeljete skozi podvoz in pridete do drugega krožišča v Rušah, izberite 3. izvoz, kjer peljete čez most rečice Lobnice, takoj zatem ostro levo v smeri Šumik.

Tam se začne ožja cesta v gozdovih Pohorja, potok je na vaši levi, počasi se vzpenja. Sledite poti naravnost priblišno 10 km, na polovici se pot spremeni v makadamsko pot. Ob poti je nekaj kmetij. Po približno 4 km makadamske poti zavijete ostro desno v hrib (prvi večji odcep na desno) - ta je tudi označen z manjšo tablo Mladinski dom Smolnik. Vzpnete se 50 m in ste prispeli ste na cilj, na svoji desni boste videli parkirišče.

Možna tešava pri iskanju odcepa v Rušah: Sredi Ruš je odcep na levo, kjer je tabla za Pohorje. NE sledite tej tabli, temveč se peljite naprej do konca vasi.

V primeru dvomov se lahko pozanimate v hotelu v Rušah, kateri odcep vodi do Mladinskega doma na Smolniku. Srečno pot!